Alkukesän seurauutisia

22.6.2020

Aikuisharrasteryhmän kesätreenit Kilosportissa.

KAUDEN PÄÄTTÄJÄISET

Valitettavasti kauden päättäjäisiä ei pystytty tänä keväänä järjestämään. Seura palkitsee kuitenkin kauden aikana ansioituneita pelaajia. Palkinnot jaetaan Seurapäivänä SU 13.9.

ILMOITTAUTUMINEN ENSI KAUDEN TREENEIHIN

Sähköinen ilmoittautumislomake ensi kaudelle löytyy nettisivuilta. Varaa paikkasi nopeasti, sillä varsinkin kilparyhmät alkavat olla jo täynnä!
Voit myös vaihtaa toiseen ryhmään, mikäli ryhmässä on tilaa ja se on muuten sinulle sopiva.

TS- KESÄLEIRIT OVAT KÄYNNISSÄ

Lisätietoa löytyy nettisivuilta. Elokuun leirillä on vielä tilaa!

PELAAJAHAASTATTELUT

Kilpapelaajien pelaajahaastattelulomake löytyy Nimenhuudosta. Täytä lomake ja lähetä se sähköisesti Jukalle tai tuo se ekoihin treeneihin. HUOM! Pelaajahaastattelun palauttaminen on pakollinen kilparyhmien pelaajille.

KILPAPELAAJIEN KESÄTREENIT OVAT KÄYNNISSÄ

Treenipäivät ovat maanantai, keskiviikko ja torstai. Ilmoittautuminen Nimenhuudossa. Kesätreenit ovat ilmaiset.

KESÄYÖN TURNAUS 8.8.

Kesäyönturnaus järjestetään poikkeuksellisesti LA 8.8. Rennossa ja leikkimielisessä turnauksessa on mahdollista pelata esim. vanhempi-lapsi-luokassa, harrastaja-luokassa. tai vaikka padel-luokassa. Toki turnauksessa on myös kaikki normaalit kilpaluokat. Viimeiset pelit pelataan puolen yön aikaan. Kilpailulisenssiä ei tarvita. Osallistumismaksuun sisältyy myös ruokailu.
Kesäiseen turnaukseen kuuluu ehdottomasti myös trubaduuri ja makkaranpaistoa.
Kaikki pelaajat siis mukaan kesän ehdottomaan kohokohtaan! Turnaus on myös saavuttanut sellaisen suosion ja mittasuhteet, että vapaaehtoisia toimitsijoita tarvitaan mukaan.

HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!