Eliittikisat pelattu

21.3.2016

Sulkapalloseura Clearin Mailapelikauppa.com-eliitti on pelattu, takana satamäärin otteluita 239 pelaajan voimin Jarkko Nieminen Areenalla.

Kiitämme lämpimästi kaikkia kisaan osallistuneita pelaajia, valmentajia, huolto- ja kannustusjoukkoja sekä tuomareita.

Samoin kiitokset myös Sulkapalloliitolle käynnistä - sekä tietysti suurkiitos sponsoreillemme: ATV, Clearin Äidit, Codeal/fitbear.com, Kotileipomo Tanniset, Kuljetusliike Kuorma-Vesa, Mailapelikauppa.com, Neo ja Rakennustoimisto Lainio & Laivoranta.

Erityiskiitokset suurelle joukolle seuran vapaaehtoisia - etenkin seuran omille junnuille - jotka upeasti pyörittivät kisat alusta loppuun.

Kisojen tulokset löydät täältä, ja kuvia täältä (kiitos Maarit)!

Sulkapalloliitto teki kisoista ja Clearista omille kotisivuilleen ison jutun, ja se löytyy täältä.

Kisat uutisoitiin myös mm. Turun Sanomissa, lue lauantain lehtijuttu täältä ja
sunnuntain lehtijuttu täältä.