Esa Alhoniemi valittiin yksimielisesti seuran ensi kauden puheenjohtajaksi

17.6.2020

Istuva puheenjohtava Mika Valkonen (vas.) ja tuleva puheenjohtaja Esa Alhoniemi (oik.).

Clearin ylimääräinen kokous pidettiin eilen Kaarinan Kilosportissa jossa valittiin seuralle puheenjohtaja kaudelle 2020-2021 (alk. 1.8.). Kokous valitsi yksimielisesti tulevaksi puheenjohtajaksi Esa Alhoniemen, joka on ollut aiemmin jo kuusi kautta seuran puheenjohtajana. Istuva puheenjohtaja Mika Valkonen siirtyy "kenttäjääräksi" eli hallinnon ulkopuoliseksi seura-aktiiviksi. :-)

Tilastonikkareille todettakoon että kokous oli Clearin historian lyhyin! Seuran puheenjohtaja avasi kokouksen klo 18.09 ja kopautti nuijalla pöytään kokouksen päättymisen merkiksi klo 18.13! Uusi ennätys siis kirjataan aikaan 4 minuuttia!

Onnittelut Esalle!