Kauden päättäjäiset 2022

28.5.2022

Kausi 2021-2022 saatiin käärittyä pakettiin. Kauden päättäjäisiä vietettiin tuttuun tapaan Kilosportissa ja myös päättäjästen ohjelma noudatteli tuttua ja turvallista kaavaa. Tilaisuus aloitettiin valmentajatyttöjen ohjaamilla liikuntalajeilla sulkakaato, ultimate ja kauselli. Tämän jälkeen nautiittiin huikopalaa, jonka Maarit ja Sora olivat valmistelleet.

Virallinen osuus sujui pheenjohtaja Esan komennossa. Kauden aikana menestyneitä palkittiin seuraavasti:

Kannustuspalkinnon saivat Elias L, Alvar, Matias, Peppi, Kari, Onni K. sekä Verneri.

Ahkerimmat treenaajat Jasper, Eelis ja Elmeri saivat sulkatuubin.

Loukkanoususta B-luokkaan palkittiin Jussi S., Nooa, Elmeri, Juuso, Tomi, Harri, sekä Jussi H.

Loukkanoususta A-luokkaan palkittiin Iina, Eemeli ja Lari.

Vuoden junioripelaajaksi valittiin Jussi S.

Vuoden kehittyjäksi valittiin Peppi.

Vuoden pelaajaksi valittiin Valtteri.

Tämän jälkeen ratkottiin seuran mestarit. Palkinnoille pelasivat:

MK: Eemeli kultaa ja Juuso hopeaa.

NK: Iina kultaa ja Paula M. hopeaa

PK: Kari kultaa ja Onni V-P hopeaa

TK: Paula K. kultaa ja Peppi hopeaa

Kuvia päättäjäisistä löytyy kuvagalleriasta.

Kausi jatkuu vielä kesätreenien merkeissä, ja tulossa on myös kauden kohokohta Kesäyön Turnaus La 18.6. Kilosportissa.

Hyvää kesää kaikille!