Kesäkuun extravuorot kausimaksun maksaneille

25.5.2020

Clearin kaikkien harjoitusryhmien hyvin pyörineet viikkotreenit jouduttiin maaliskuussa perumaan Korona pandemian takia. Nyt olemme saaneet järjestettyä yhteistyössä Kilosportin kanssa koko kesäkuuksi balsamia koronahaavoihin!  Nämä vuorot ovat lähinnä siis kausimaksun maksaneille jäsenille mutta mikäli vuoroilla on tilaa myös muut Clearin jäsenet voivat näitä hyödyntää.

Jotta minimoimme uuden Korona-aallon rantautumisen länsirannikolle, vuoroilla toimitaan Olympiakomitean ohjeiden mukaan. Lyhykäisyydessään noudatamme seuraavia ohjeita:

• Harjoituksiin ei saa tulla, jos henkilöllä on mitään sairastumiseen viittaavia oireita!
  • Noudatamme halliyhtiöiden tilojen käyttöön asettamia ohjeita.
  • Suositaan kotisuihkua ja vältetään pukuhuoneita.
  • Vuoroille osallistuvien pelaajien on kiinnitettävä erityistä huomiota käsihygieniaan.
    • Kädet on pestävä huolellisesti saippualla ennen ja jälkeen harjoituksen.
    • Sosiaalitiloissa käynnin jälkeen käsipesun lisäksi otetaan myös käsihuuhdetta
  • Emme kättele pelien jälkeen

Viikon vuorot ovat seuraavat poislukien Juhannus viikonloppu (ajantasaiset vuorot ja mahdolliset valmennusta sisältävät vuorot ilmoitetaan Clearin Tapahtumakalenterista).

• Kaikki ryhmät (pelivuoro)
    • ma, ke, pe 09.00-12.00 (4 kenttää)
  • Kilpapelaajat (pelivuoro)
    • la 10.00 - 12.00 (4 kenttää)
  • Minisulkis ja Sulkiskoulu (vanhemmat voivat myös osallistua)
    • ma 16.00 - 17.30 (4 kenttää)
    • to 17.30 - 18.30 (4 kenttää)
  • Harrastejunnut (vanhemmat voivat myös osallistua)
    • ma 17.30 - 19.00 (4 kenttää)
    • ti 16.00 - 17.30 (4 kenttää)
  • Harrasteaikuiset
    • ma 19.00 - 21.00 (4 kenttää)
    • la 14.00 - 16.00 (4 kenttää)

Päätimme että mitään erillistä ilmoittautumista emme vuoroille tee vaan lähdetään periaatteella että sopu sijaa antaa! Ottakaa siis muut huomioon ja pelatkaa tarvittaessa puolella kentällä.