Operaatio Koronakeppi!

7.4.2020

Tietokoneet ovat aikaisemminkin olleet käytössä valmennuksessa! Kuva Clearin kevätleiriltä 2018.

Sulkapalloseura Clear on järjestänyt säännöllisesti jäsenilleen ja heidän perheilleen ohjattuja kotikuntopiirejä koronavirus-pandemian vietyä treenimahdollisuudet halleilla. Nyt seura korottaa panoksiaan ja ottaa kepin käyttöön! Seura tarjoaa jäsenilleen ILMAISEN JUMPPAKEPIN jolla pandemia saadaan viimeistään taltutettua ja mitä tullaan käyttämään jatkossa myös "olkkaritreeneissä".
Keppi on perinteinen keppijumppaharjanvarsi mutta koristeltuna Suomen halutuimmalla nimikirjoituksella: Valtteri "Vadde" Nieminen (Sulkapallon miesten kaksinpelin Suomen mestari 2020).

Käy pikapikaa täyttämässä "koronakepin" tilauslomake! Keppien tilausaika päättyy sunnuntaina 12.4.2020 klo 23:59.

Kepit toimitetaan tilaajille ensi viikon aikana!

Nyt laitetaan TREENIT ISOLLEEN!!