Sulkapalloseura Clear jatkaa Gutz-tuotteiden myyntiä!

8.10.2019

Clear järjestää vuodessa muutamia varainkeruuprojekteja. Näissä otetaan myytäväksi tiettyjen valmistajien tuotteita joiden myyntituotosta seura saa osan omaan käyttöönsä.

Tällä kertaa myynnissä on Guzin vaatteita: pääasiassa laadukkaita alusvaatteita ja sukkia niin miehille, naisille kuin lapsillekin. Myytävät tuotteet löytyvät sivun alaosan kuvastosta (liite). Kuvastoja on myös Kilosportissa Clearin ilmoitustaulun vieressä olevassa telineessä ja tarvittaessa näitä voidaan tuoda treeneihin isompikin erä.

Kuvastossa on tilauslomake – mikäli haluat tilata, palautathan sen täytettynä omalle valmentajallesi/yhteyshenkilöllesi. Luonnollisesti (ja mielellään) voit myös myydä tuotteita omassa lähipiirissäsi, tuttaville, sukulaisille ja työkavereille.

Tuotteet on paketoitu siten, että yhden paketin hinta on aina 20 e. Lisätietoja Gutzin tuotteista löydät osoitteesta www.gutz.fi.

Tilaukset tulee jättää viimeistään sunnuntaina 20.10. Tämän jälkeen tuotteet tilataan ja tilaus toimitetaan Clearille lokakuussa. Tuotteet jaetaan tilaajille heti niiden saavuttua ja laskutus tapahtuu tuttuun tapaan sähköpostitse kuten kaikki muukin seuran laskutus. Mikäli sinulla on jotain kysyttävää tilaamisesta yms. ota rohkeasti yhteyttä!

Tilaa siis nyt laadukkaita Gutz-tuotteita ja tue samalla Clearia!

Terveisin

Esa Alhoniemi