Valokuvauskilpailu - "Omatoimitreeneillä Koronaa kuonoon!"

19.3.2020

Viime päivät ovat olleet täynnä todella ikäviä uutisia Koronaviruksesta ja tämän negatiivisesta vaikutuksesta käytännössä kaikkeen. Viruksen etenemisen hidastuttamisessa tarvitaan harmiksemme myös keinoja jotka rajoittavat rakkaan lajimme harrastamista. Enää emme voi käydä halleilla treenaamassa, punttisalit ja yli 10 hengen ryhmäliikunta on kielletty! Mitä tässä nyt tekisi? Sohva kutsuu??

Valmennuspäällikkömme Jukka Rantanen kannustaa kaikkia liikkumaan: "Poikkeuksellisesta tilanteesta huolimatta ei kannata jäädä sohvalle makaamaan, vaan pitää kunnostaan huolta mahdollisuuksien mukaan." Jukka on suunnitellut kaikille kilparyhmille omatoimitreenit jotka löytyvät Nimenhuudosta.

Seuran hallinto haluaa kannustaa KAIKKIA SEURAN JÄSENIÄ omatoimiseen treenaukseen käynnistämällä leikkimielisen valokuvauskilpailun jonka aihe on "Omatoimitreeneillä Koronaa kuonoon!". Ota omatoimiseen oheistreenaamiseen liittyvä hauska kuva tai video joka tuo meille kaikille iloa tähän synkkyyteen! Kilpailuun osallistuvat kuvat tulee olla otettu muualla kuin sulkapallohalleissa tai muissa ryhmäliikuntatiloissa. Maksimi ryhmäkoko on kaksi henkilöä ellei kyse ole saman perheen jäsenistä. Ajan hengen mukaisesti siis mennään!

Kilpailu kestää kuukauden 19.3.-19.4.2020 jonka jälkeen seuran johtokunta valitsee voittajat ja arpoo kannustuspalkinnot. Valokuvat tulee lähettää sähköpostilla tai kuvaviestinä Mikalle (mika.valkonen@clear.fi, 050-5704474).

Palkintona on kolmelle parhaalle suklaakonvehtirasia. Lisäksi arvomme kaikkien osallistuneiden kesken kolme Fazerin sinistä suklaalevyä. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti sekä Clearin kotisivuilla.

Anna mielikuvituksesi lentää!