TOK Kannustajat -järjestelmä - liity mukaan

Turun Osuuskauppa on luonut oman lasten ja nuorten urheilutoiminnan tukemiseen tarkoitetun Kannustajat -järjestelmän. Kaikki Turun Osuuskaupan asiakasomistajatalouksien pääjäsenet voivat lähteä kannustamaan omaa suosikkiseuraansa. Tukisumma jaetaan mukana oleville seuroille siinä suhteessa, kuinka paljon tukikohteeseen liittyneille asiakasomistajatalouksille on maksettu Bonusta kalenterivuoden aikana (1.1.- 31.12.) verrattuna muiden seurojen vastaavaan summaan.

Omat S-Bonuksesi kertyvät edelleen S-Tilillesi – suosikkiseuran tukeminen ei siis vähennä omia Bonuksia.

Kannustajaksi ilmoittaudutaan aina vuodeksi kerrallaan, eli jos olit Clearin kannustaja viime vuonna, sinun tulee liittyä uudelleen. Seura, jonka kannustajana on vuoden lopussa, saa asiakasomistajatalouden kaikki bonusostot hyödykseen tammi-joulukuulta.

Kannustajaksi ilmoittaudutaan Oman S-käyttäjätilin kautta osoitteessa s-kayttajatili.fi (Asiakasomistajuus/Kannustajat) tai S-mobiilissa (Minä/Omat tiedot/Kannustajat). Nettisivuilta löytyy lisäohjeet!