Ilmoittautuminen turnauksiin Tournamentsoftwaressa

Kansallisiin kilpailuihin ilmoittaudutaan Sulkapalloliiton oman Tournamentsoftwaren kautta. Ilmoittautuminen umpeutuu n. kaksi viikkoa ennen kilpailua.

Ennen ilmoittautumista pelaajan tulee rekisteröityä Tournamentsoftwaren käyttäjäksi

Jos et ole aikaisemmin pelanut, eikä sinulla vielä ole pelaajanumeroa, löydät pelaajanumeron vasta joitakin päiviä lisenssin maksun jälkeen. Tämän jälkeen voit rekisteröityä Tournamentsoftwareen

• kun kirjaudut järjestelmään rekisteröitymisen jälkeen, käy Profiili-sivuilla muuttamassa omat tietosi (esim. osoite, sähköposti, johon haluat ilmoittautumiskuittaukset...)
  • Näiden toimenpiteiden jälkeen voit ilmoittautuakilpailuihin, jotka sivulta löytyvät.

Lounasulan kilpailuihin ilmoittaudutaan Nimenhuudossa tai omalle valmentajalle viimeistään n. viikko ennen kilpailuja.

HUOM! Ennen ilmoittautumista kannattaa varmistaa, ettei kisaviikonloppuna ole muita menoja. Vaikka kilpailuihin tehdään aikataulu, voi siihen tulla muutoksia tai viivästyksiä.

Parhaiten kisoista nauttii, kun ei suunnittele muita menoja samalle päivälle. Kilpailut voi jättää kesken vain loukkaantumisen tai sairastumisen vuoksi. Keskeytys pitää ilmoittaa kilpailun toimitsijoille. Mikäli pelejä luovuttaa ilman syytä, tulee siitä aina Sulkapalloliitolta vähintään huomautus seuralle. Liitto voi myös antaa rangaistuksen pelaajalle tai seuralle.