Clearin päättäjäiset 2014

5.6.2014

Clearin kauden päättäjäiset järjestettiin perinteiseen tapaan Kilosportissa TO 29.5.2014. Mukana oli n. 60 Clearin aktiivijäsentä juhlistamassa Clearin 20-vuotista taivalta. Tuttuun tapaan päättäjäiset aloitettiin sählyturnauksella, jossa peräti kahdeksan joukkuetta kilpaili kahdessa poolissa. ”Vanhempien” pelaajien poolin voittajaksi selvisi Allun joukkue. ”Nuorempien” pelaajien poolissa Aden joukkue oli vahvin.

Sählyturnauksen jälkeen oli vuorossa näytösottelu, jossa Jesse ja Allu esittivät parastaan malliksi nuoremmille. Matsin jälkeen oli palkintojen jaon vuoro. Ensin jaettiin minisulkiksen ja sulkiskoulun todistukset kaudelta 2013-2014. Todistuksen saivat:

MINISULKIS:

Salli Suomela

Rasmus Suominen

Jesse Tonttila

Seuraavaksi jaettiin kannustuspalkinnot. Perustelut kannustuspalkinnon jakamiselle:

Pelaaja

• tekee harjoitukset aina tunnollisesti valmentajan ohjeiden mukaan
  • on reilu ja kannustava pelikavereita kohtaan
  • edustaa seuraansa esimerkillisesti kilpailuissa

Kannustuspalkinnon saivat:

Saga Ramsay

Miro Sarkkinen

Iiro Koivula

Luokkanousijoina palkittiin:

B-luokkaan noususta:

Joel Hietaranta

Eemil Rantanen

Valmentajastipendit jaetaan tunnollisille nuorille ohjaajille:

Jussi Kelavuori

Arunrat Otram

Jussi Peltonen

Maria Piippo

Camilla Rantanen

Anniina Soini

Emilia Tähkävuori

VUODEN JUNIORIPELAAJA 2014

Vuoden junioripelaajaksi on valittiin pelaaja, joka treeneissä tekee harjoitukset aina täysillä. Kilpailuissa hänet tunnetaan peräänantamattomana taistelijana, joka yrittää aina viimeiseen palloon saakka.

Vuoden junioripelaajalle seura myönsi 150 € stipendin.

Vuoden junioripelaajaksi valittiin Aleksi Tammi.

Palkintojen jaon jälkeen siirryttiin herkuttelemaan pitopöydän ääreen. Tarjolla oli grillimakkaran lisäksi salaatteja ja muita herkkuja. Lounaan jälkeen alettiinkin valmistautumaan seuran mestaruuskilpailuihin. Myös perinteinen taitorata oli tietysti viritetty.

Mestaruudet saatiin ratkaistua viidessä eri luokassa.

Tyttöjen luokan voitti Sofia ja hopeaa Tualle.

Poikien harrasteluokan voitti Jami ja Eeli oli hyvänä kakkosena.

Poikien kilpaluokan finaalissa kohtasivat Jaakko ja Miro, joista Jaakko korjasi talteen isomman pokaalin.

Naisten sarjan voitti Emilia Pernillan ollessa kakkosena.

Miesten sarjan voittopokaalin korjasi Jesse. Allu joutui tyytymään hopeaan.

Kausi alkaa olla paketissa. Toki vielä kokoonnutaan viikko ennen juhannusta perinteiseen Kesäyön Turnaukseen. Kilparyhmällä pyörii tuttuun tapaan myös kesätreenit.

Kuvia päättäjäisistä löytyy täältä: