Kauden päättäjäiset 18.5.2024

19.5.2024

Kauden päättäjäisissä juhlittiin pelaamalla sulkapalloa, nauttimalla herkkuja, palkitsemalla monin eri tavoin kauden aikana ansioituneita pelaajia sekä seuratoimijoita. Päivän päätteeksi ratkottiin seuran mestaruudet.

KANNUSTUSPALKINNOT 2024

Kilpapelaajille jaetaan seuraavat kannustuspalkinnot. Kannustuspalkinnon perustelut: Pelaaja tekee harjoitukset aina tunnollisesti valmentajan ohjeiden mukaan, on reilu ja kannustava pelikavereita kohtaan ja edustaa seuraansa esimerkillisesti kilpailuissa

Kannustuspalkinnon saavat vuonna 2024 seuraavat 7 pelaajaa:

Liisi Papinkivi, Oona Mikkola, Elia Riihilä, Tino Murto, Leo Lehti, Ilari Kalliokoski, Lauri Virta

AHKERIMMAT TREENAAJAT 2023-2024 (Nimenhuudon treeneihin osallistumis- tilaston perusteella):

• Kilpa 3: Elia Riihilä
  • Kilpa 2: Oona Mikkola
  • Kilpa 1: Paula Kase

LUOKKANOUSIJAT

B-luokkaan nousivat

Vilja Pernaa, Eelis Oksa, Fei-Linnea Hakala, Mehdi Javan, Yifeng Li, Artturi Kaskimäki, Antti Vaahtoranta

A-luokkaan nousivat

Paula Kase, Kari Nikkanen, Jussi Soraluoma, Juuso Hemiö, Elmeri Hartelin, Thelma Koskinen, Nooa Laitinen, Olivia Laitinen, Mehdi Javan, Ville Kerttula

V-luokkaan nousivat

Iina Soini, Joel Hietaranta

VUODEN JUNIORIPELAAJA  2024

Vuoden junioripelaaja on Jussi Soraluoma. Hän voitti kevään ikäluokkamestaruuskilpailujen 17-luokassa kultaa kaksinpelissä, sekä ABC-luokkamestaruuskilpailussa sekanelinpelin hopeaa Nova Debin (HBC) kanssa. Hän on sijalla 47 Suomen rankingissa.

VUODEN PELAAJA 2024

Vuoden pelaaja on Joel Hietaranta. Hän on aloittanut Clearin kilparyhmässä n. 2009. Kilpapelaaminen alkoi Lounasulan kisoista ja sieltä edelleen aikuisten sarjoihin. Pitkäjänteinen työ on tuottanut tulosta. Tänä keväänä hän nousi valioluokkaan ja pelasi ensimmäisen kerran SM-kisoissa. Hän on sijalla 43 Suomen rankingissa.

VUODEN YHTEISTYÖKUMPPANI

Vuoden yhteistyökumppaniksi on valittu Esa Nikkanen Kuusakoski Oy:stä. Hän on aina mukana seuran järjestämissä kilpailuissa, sekä sen lisäksi järjestää varainkeruutalkoita.

VUODEN CLEARILAISET

Vuoden Clearilaisiksi valittiin Kai Hellman sekä Maarit Mänty. Kaitsu on seuran perustajajäsen, kuuluu seuran johtokuntaan, on edustanut Suomea Seniorien EM- ja MM-kilpailuissa, ja huolehtinut seuran laskutuksesta jo 30 vuoden ajan.

Maarit kuuluu myös johtokuntaan, on aina mukana Clearin talkoissa, hoitaa kilpailujen buffetin, vastaa seuran nettisivuista, seuran tapahtumissa huolehtii tarjoilusta, ottaa valokuvia, ym. ym.

SEURAN ERITYISKIITOS HUOMIONOSOITUS

Seuran erityiskiitos huomionosoitus myönnettiin Jukka Rantaselle vuosien ajan hyvin tehdystä työstä.

SEURAN MESTARIT 2024

Miehet: 1. Jussi Soraluoma 2. Tapsa Turunen