Kevätkausi starttaa

6.1.2021

Sulkapalloseura Clear käynnistää kevätkauden viikolla 2 (11.1. alkaen).

Kilparyhmät 1-3, junioriharrasteryhmät sekä sulkapallokoulut Kaarinassa ja Ruskolla käynnistyvät normaalin aikataulun mukaisesti turvavälit huomioiden. Pelaajien tulee tulla hallille vain täysin terveenä ja pestä/desinfioida kädet hallille tultaessa sekä lähtiessä.

Aikuisharrasteryhmän ohjatut harjoitukset ovat viranomaissuositusten mukaisesti yhä tauolla.
Ryhmän jäsenillä on oman harkintansa mukaan käytössä Kilosportin harjoitusvuorot ma 19.30-21 (4 kenttää) ja la 17-19 (2 kenttää) omatoimiseen pelailuun. Tiistain Monitoimitalon vuoro ei ole toistaiseksi käytössä.

Seuraamme koronatilanteen kehitystä ja reagoimme nopeasti mahdollisiin muutoksiin
viranomaismääräyksissä/suosituksissa. Tiedotus tapahtuu seuran www-sivujen ja jäsensähköpostin kautta.

Mahdollisiin kysymyksiin vastaa puheenjohtaja Esa Alhoniemi (esa.alhoniemi@clear.fi, p. 041 5177 041).